قوانین پرداختی :
توجه بسیار مهم : با توجه به نوسانات زیاد ارزی قبل از پرداخت فاکتور مربوطه حتما از بروز بودن مبلغ فاکتور توسط تیم فروش اطمینان حاصل نمایید در صورت پرداخت هزینه ، هزینه مربوطه به هیچ عنوان برگشت به حساب شخص پرداخت کننده نخواهد شد و مبلغ پرداخت شده به شارژ پنل جهت استفاده های دیگر اضافه خواهد شد.
توجه : تمامی فاکتور های پرداخت نشده توسط مشتری که از موعد آن ها میگذر از سمت سیستم به صورت اتوماتیک هزینه دیر کرد اضافه می شود و کاربر برای اینکه هزینه دیر کرد مربوطه پرداخت نکند قبل از سررسید فاکتور باید اقدام به پرداخت فاکتورمربوطه کند.
درصورت ایجاد خلل در سرویس های مربوطه با توجه به قوانین برگشت هزینه در خصوص سرویس های مربوطه قوانین برگشت هزینه به شرح زیر می باشد.
برگشت هزینه واریزی چه به صورت کارت به کارت و یا به صورت پرداخت به صورت آنلاین از روی درگاه های مربوطه شیراز تکنولوژی به دو صورت انجام پذیر می باشد.
۱. برگشت کل هزینه مربوطه به اکانت کاربر در بخش کاربری سایت.
۲. در صورت ارسال تیکت برای تایید برگشت مبلغ با درخواست مشتری به شماره کارتشان حداقل باید دو روز از زمان پرداخت گذشته شده باشد و مبلغ درخواست نباید کمتر از ۵۰۰۰۰ ریال باشد و تا سقف ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال با کسر ۱۰۰۰۰ ریال برای هر فاکتور و مبالغ بالاتر از ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال با کسر ۵۰۰۰۰ ریال برای هرفاکتور طی مدت زمان حداکثر 6 روز کاری بعد از ارسال تیکت انجام خواهد گرفت.
توجه داشته باشید درصورت درخواست تیم مالی شرکت مشترک موضف به ارسال شماره حساب یا شماره شبا یا شماره کارت خود می باشد.
درصورتی که اطلاعات اسمی مشترک در انتقال مبلغ چه پسوند ویا پیشوند با نام پروفایل مشترک و شماره کارت مربوطه هم خوانی نداشته باشد از ارسال پول به کارت اعلامی معذور هستیم.
در هر دو صورت درخواست خود را از طریق بخش پشتیبانی به صورت تیکت ارسال نمایید.
توجه : مشترکین گرامی که فاکتور های خود را از در گاه ملت پرداخت می کنند جهت مشکلات و قطعی های پی در پی که این بانک به همراه دارد و مشتریانی که تراکنش های آن ها به صورت کامل نبوده وفاکتور به صورت پرداخت نشده باقی مانده است جهت پیگری تراکنش های خود با مرکز پشتیبانی ملت تماس حاصل فرمایند و در صورت موفق بودن تراکنش یک شماره ۱۲ رقمی را از بخش پشتیبانی در گاه ملت گرفته و به همراه شماره کارت جهت بررسی تراکنش به پشتیبانی شیراز تکنولوژی ارسال نمایند.
بررسی تراکنش توسط بخش حسابداری شرکت بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت می باشد.
بانک ملت
مرکز پاسخگویی مشتریان 02127312731
مرکز پشتیبانی پایانههای مجازی 02127312734
انتقادات، پیشنهادات و شکایات 02127310001
نمابر 02122770983
کد پستی 1959833551
پست الکترونیکی [email protected]
تهران، خیابان شهید کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، کوچه مژگان، پلاک 2
در صورت بروز نبودن اطلاعات به وب سایت http://behpardakht.com مراجعه نمایید.
ایران کیش – بانک تجارت
http://irankish.com
02185949
و یا وب سایت تجارت الکترونیک پارسیان
http://pec.ir